ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در دهه کرامت اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در دهه کرامت اعلام شد

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در دهه کرامت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام دهه کرامت گفت: مرکز آموزش قرآن ضمن برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی را با موضوع دهه کرامت در این ایام برگزار می کند.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تصریح کرد: در تمامی شبکه های‌مجازی این مرکز محتواهایی مرتبط با دهه کرامت بارگذاری می‌شود؛ ضمن اینکه همه برنامه‌های مصوب شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت تبلیغ و اطلاع رسانی می شود.

سلیمی افزود: اداره کل فرهنگی و آموزشی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) نیز همزمان با ایام دهه کرامت اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان «سایه‌های کرامت» در شبکه‌های اجتماعی از اول تا ۱۵ ذی القعده می کند و همچنین مسابقه دلنوشته برای حضرت حمزه بن موسی الکاظم(ع) از طریق شبکه های اجتماعی در همین ایام اجرا میشود.

وی ادامه داد: از جمله دیگر فعالیت‌ها می‌توان به ارائه احادیث منتخب و منبر تصویری اشاره داشت که در پنج شبکه برپا می شود؛ از سوی دیگر اداره کل ارتباطات، تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به دلیل محدویت برای برگزاری برنامه های حضوری، تلاش می کند تا با در اختیار گرفتن آنتن پخش زنده توسط شبکه های صدا و سیما نسبت به برنامه ریزی برنامه های مناسبتی در ایام دهه کرامت اقدام کند.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهدا توسط خادمین آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، اطلاع‌رسانی و ارسال پیام‌های مناسب در قالب متن، تصویر و صوت، برگزاری مسابقات فرهنگی مجازی از دیگر برنامه هایی است که ویژه این ایام در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4955397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha